Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

0 ΤΥΡΟΠΙΤΑ













 ΤΥΡΟΠΙΤΑ.....

Δεν ξέρω για τις δικές σας , αλλά η δική μου σήμερα δεν ήθελε να μπει καθόλου στον φούρνο ....
Τι με το καλό την πήρα , τι με το άγριο , τίποτα αυτή ....
- Βρε κουκλίτσα μου , της λέω....ωραίο φύλλο σου άνοιξα , λαδάκι του έβαλα , νόστιμη φέτα απο το Λιδωρίκι σου έχω , αβγά από αλανιάρα κότα μου φέρανε , σουσάμι σου έριξα ....και τον φούρνο τον άναψα να είναι ζεστός .....
-- Τι άλλο θέτε μανδάμ να μπείτε να ψηθείτε ;;;
-- Μαυροκούκι μου βάλατε ;;;  δεν μου βάλατε....
Τι να έκανα η γυναίκα ;;;; τρέχω στο ντουλάπι αρπάζω το μαυροκούκι και της το δείχνω με ικανοποιήση...
Της ρίχνω απο πάνω , χαμογέλασε με νόημα και πήρε τον δρόμο για τον φούρνο....
Οταν ψήθηκε και έφαγα καυτό το πρώτο κομμάτι , ως συνήθως , δεν μπορούσα παρά να το ομολογήσω ...
ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ.....

Λοιπόν , αν σας αρέσουν τα απαιτητικά υλικά , πάρτε τα....

Υλικά

750 γρ. αλεύρι γ.ο.χ
1/2 φλυτζάνι του τσαγιού λάδι
Αλάτι
3 κουτ. της σούπας ξύδι
Νερό χλιαρό , τόσο που να γίνει μιά ζύμη μαλακή

Την αφήνετε να ξεκουραστεί για 40 λεπτά και ετοιμάζετε την γέμιση .

Γέμιση

750 γρ. τυρί φέτα
5 κουτ. της σούπας λάδι
3 αβγά
1 κεσεδάκι γιαούρτι
Πιπέρι
Ανακατεύετε καλά να γίνει ωραίο μίγμα...

Εκτέλεση

Ανοίγετε 9 φύλλα και κάνετε τα 2 πιο μεγάλα για να γίνει ο κόθρος .
Λαδώνετε το ταψί , βάζετε 3 φύλλα κάτω , γέμιση , 2 φύλλα  , γέμιση , 2 φύλλα ,γέμιση , 2
επάνω και γυρίζετε τον κόθρο....
Λαδώνετε το κάθε φύλλο που βάζετε στο ταψί καλά....
Απο πάνω ρίχνετε λαδι , ραντίζετε με νερό και βάζετε σουσάμι λευκό και μαυροκούκι .....
Το σουσάμι και το μαυροκούκι είναι προαιρετικό....

Καλή επιτυχία....

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design