Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

0 ΨΑΡΟΝΕΦΡΙ





 ΨΑΡΟΝΕΦΡΙ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ

Το κομμάτι αυτό, μακρύ και ολοστρόγγυλο καθόταν πάντα αμίλητο και στενοχωρημένο....
Όποτε πήγαινα να κάνω βόλτα στα μαγαζιά το έβλεπα να με κοιτάζει σαν κάτι να ήθελε να μου πεί...
Έτσι όταν τις προάλλες πέρασα από την μπουτίκ κρεάτων , το κοίταξα με νόημα....
Πήγα κοντά , του έριξα μια ματιά , ήρθε πιο κοντά και του ψιθύρισα στο αυτί ....
- Μεσιέ γιατί είστε τόσο αμίλητος;;;;
- Διότι , μαντάμ, μια ζωή όλοι με μπερδεύουν....από μικρό παιδί κανείς δεν ήξερε τι ήμουν....
- Δηλαδή ;;;
- Να....όλοι νόμιζαν ότι ήμουν ΨΑΡΙ....
- Η αλήθεια είναι ότι και εγώ, μέχρι να μεγαλώσω, νόμιζα πως ήσασταν νεφρά ψαριού....
Με κοίταξε με ένα βλέμμα απογοήτευσης ....σαν να επιβεβαιωνόταν αυτό που τον πείραζε....
- Μην το παίρνετε προσωπικά....τώρα που μεγάλωσα, ξέρω πως είσαστε το πιο ωραίο κομμάτι από το γουρουνάκι....είστε πολύ χαριτωμένος, ψηλός και πολύ τρυφερός....
- Αλήθεια μου λέτε ;;; ρωτάει απορημένος....
- Ποτέ δεν κοροϊδεύω τα υλικά μου....θα σας πάρω, του λέω αποφασιστικά....
- Τυλίξτε με να μην κρυώσω.....
Και τον τύλιξα , τον πήρα και όταν τον έφερα στο σπίτι μου , οι πατάτες μου φώναζαν από το καφάσι να του κάνουν παρέα μη νοιώθει μοναξιά....
- Θα έρθει και η σειρά σας κυρίες μου , τους είπα με νόημα......

Υλικά
1  ψαρονέφρι 700γρ. περίπου
1 μεγάλο κρεμμύδι
1 φλυτζ.του τσαγιού μανιτάρια
1 κουτ.της σούπας μουστάρδα
1 φλυτζ.του τσαγιού κρασί λευκό
3 κουτ.της σούπας βούτυρο αγελάδας
200γρ.κρέμα γάλακτος
Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη ή θυμάρι
1 φλυτζ.του καφέ νερό ζεστό
Λάδι

Εκτέλεση

Κόβετε το ψαρονέφρι μενταγιόν (λεπτές φέτες).
Ψιλοκόβετε το κρεμμύδι και τα μανιτάρια.
Σε τηγάνι ρίχνετε τις 2 κουτ.βούτυρο λίγο λάδι και όταν κάψει καλά βάζετε τις φέτες ψαρονέφρι και τις ροδίζετε καλά από τις δύο μεριές.
Τις βγάζετε και στο ίδιο λαδοβούτυρο, βάζετε το κρεμμύδι και μόλις γυαλίσει ρίχνετε και τα μανιτάρια.
Κατόπιν βάζετε το ψαρονέφρι, το αλατοπιπερώνετε και το σβήνετε με το κρασί.
Μόλις εξατμιστεί το αλκοόλ, διαλύστε την μουστάρδα στο ζεστό νερό, το ρίχνετε στο φαγητό, σκεπάζετε και ψήνετε για 5 λεπτά περίπου.
Τέλος, ρίχνετε την κρέμα γάλακτος, 1 κουταλιά βούτυρο, την ρίγανη ή το θυμάρι ψήνετε για 2 λεπτά και αποσύρετε από την φωτιά.
Την συνταγή την είδα στην σελίδα  "Συνταγές της Παρέας"
Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design