Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

0 ΚΙΣ ΛΩΡΕΝ






ΚΙΣ ΛΩΡΕΝ

Ναι ...ειλικρινά μιλάω ....
Από τότε που το πρωτοδοκίμασα στο φιλόξενο σπίτι της Ευαγγελίας Τσίτουρα ( σε μια δύσκολη γι' αυτήν μέρα ), ήθελα να το φτιάχνω συνεχώς....
Και ενώ ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τα υλικά μου  ξαφνικά προχτές επαναστάτησαν....
Τα είχα τακτοποιήσει καλά σε σειρά σαν στρατιωτάκια και τα κοιτούσα στα μάτια ....
- Λοιπόν θα σας κάνω μια ερώτηση ...σας αρέσει η Γαλλία καλά μου παιδιά ;;
-Ουί μαντάμ ....απάντησαν με μια φωνή....
- Εγώ...είπε το μπέικον έχω τον πρώτο μου ξάδελφο εκεί και πριν λίγο καιρό ήρθα εδώ...
- Εγώ... είπε το τυρί , είμαι γέννημα θρέμμα της Γαλλίας σαν έμμενταλ που είμαι...
- Εγώ ....είπε το βούτυρο , λέγομαι Πρέσιτεντ και δεν θέλω κουβέντα για την καταγωγή μου ....
Το ζαμπόν και η κρέμα γάλακτος βγήκαν μπροστά ...
- Κι ' εμείς ....κι ' εμείς...βροντοφώναξαν...
Το αλεύρι , τα αβγά και το γάλα δεν μίλησαν....
- Ωραία ...είπα ...το μενού σήμερα μιας και σας αρέσει η Γαλλία έχει ΚΙΣ ΛΩΡΕΝ...αλλά , επειδή δεν είστε μόνα σας , πρέπει να παρακαλέσετε το αλεύρι που είναι από την Λαμία , το γάλα που είναι από Λάρισα και τα αβγά που είναι από την Κρήτη , να σας κάνουν παρέα....
- Ζαμέ ...απάντησαν με μια φωνή....
- Ζαμέ και στα μούτρα σου ....είπε χαμηλόφωνα το γάλα που άρχισε να φουσκώνει ...
Δεν είχα καμιά όρεξη να μπλεχτώ σε μια σύρραξη Ελληνογαλλική.....
Άνοιξα το ντουλάπι μου , πήρα το μπολ μου , έκανα τον σταυρό μου και άρχισα τα γαλλικά μου....
Μια χαρά τα κατάφερα γιατί τα τυροζαμπόνια , μου ζήτησαν ταπεινά συγγνώμη και με αργές κινήσεις ανακατεύτηκαν με τα αβγουλάκια και το γάλα...
Και εγώ σαν καλό κορίτσι που είμαι τα ανακάτεψα απαλά και για να μην πλήξουν τους έβαλα μουσική ...
Φυσικά την Εντίθ Πιάφ ....

Αν σας αρέσουν οι γαλλικές ευγένειες ξέρετε εσείς....

Υλικά

300 γρ.αλεύρι
100 γρ.βούτυρο
1 αβγό
Αλάτι
1/2 φλυτζ.του τσαγιού νερό

Γέμιση

3 αβγά
200 γρ.κρέμα γάλακτος
200 γρ.ζαμπόν
100 γρ. μπέικον
1 φλυτζ.του τσαγιού γάλα
200 γρ.τυρί έμμενταλ

Εκτέλεση

Σε ένα μπολ , ρίχνετε το αλεύρι , το νερό , το αβγό και το βούτυρο ελαφρά λιωμένο.
Ζυμώνετε ελαφρά να γίνει μια μαλακή ζύμη , σκεπάζετε με μεμβράνη και αφήνετε να ξεκουραστεί 1 ώρα.
Κάνετε την γέμιση
Σε ένα μπολ ρίχνετε τα αβγά που τα χτυπάτε καλά και προσθέστε την κρέμα γάλακτος.
Ρίχνετε μέσα το τυρί τριμμένο στον χοντρό τρίφτη , τα αλλαντικά ψιλοκομμένα και το πιπέρι.
Ανακατεύετε καλά και η γέμιση θα είναι νερουλή.
Όταν η ζύμη είναι έτοιμη , αλευρώνετε τον πάγκο και την ανοίγετε σε χοντρό φύλλο ή την ανοίγετε στην ταρτιέρα με το χέρι σας να καλύψει τα τοιχώματα μέχρι επάνω.
Βάζετε τότε την γέμιση και ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 β.για 45 λεπτά περίπου.

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design