Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

0 Καλημερα

Καλημέρα στα Αλμυρόγλυκα φιλαράκια μου......
Για λίγες μέρες δεν θα αναρτήσω συνταγές, μέχρι να δω πως δουλεύει το καινούργιο αυτό πράγμα που αποφάσισα να ασχοληθώ....
Πιστεύω, μέχρι την Δευτέρα, να είμαι έτοιμη, να σας παρουσιάσω τις συνταγές μου με ένα ιδιόρρυθμο τρόπο ....με χιούμορ.....
Γιατί, έχω πλέον πειστεί πως, η μαγειρική είναι και διασκέδαση....
Με έναν τρόπο λοιπόν, διασκεδαστικό θα περνάμε από τις συνταγές στο φαγητό....
Δεν είμαι επαγγελματίας, ούτε και σκοπεύω να γίνω στην ηλικία μου....
Αυτό που θέλω όμως είναι, να περνάω καλά μαζί σας ....
Μπορείτε να μου στέλνετε ότι θέλετε....συνταγές, φωτογραφίες, σχόλια εκτός από λογαριασμούς....έχω αρκετούς....
Για οτιδήποτε άλλο, έχω και την σελίδα μου στο fb, αλλά και το προφίλ μου όπου μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου.....
ΑΥΤΑ......

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design