Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

0 ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ








ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ



Αυτά τα γλυκά, τα ολόασπρα, τα χιονισμένα, έμαθα να τα κάνω σε μεγάλη ηλικία....
Η μάνα μου δεν τους έκανε ποτέ, γιατί δεν της άρεσαν μάλλον και τους απέφευγε....
Έτσι λοιπόν, μιας και άρεσαν πολύ στον αντρούλη μου, έκανα την ανάγκη φιλοτιμία και πήρα το θάρρος να επιχειρήσω την δύσκολη αποστολή....
Μάζεψα τα υλικά μου, έβγαλα το μίξερ, ανέσυρα λεκάνη και μπολ, έβαλα τα καλά μου και πήρα θέση μάχης....
Και αφού είδα ότι ήταν πολύ εύκολοι στην διαδικασία, γρήγοροι στο ψήσιμο και νόστιμοι στην γεύση, έγιναν τα δυνατά μου Χριστουγεννιάτικα γλυκά....
Και έκτοτε, γεμίζουν το σπίτι μου οι μυρωδιές από το πρόβειο βούτυρο και τα καβουρδισμένα αμύγδαλα...
Γεμίζει το τραπέζι από την ζάχαρη άχνη και όταν δεν με βλέπουν βάζω το δάχτυλο και δοκιμάζω....

 
Αν σας αρέσουν οι χιονισμένες μπάλες κάντε τις...

 
Υλικά


1400 γρ.αλεύρι γ.ο.χ.
750 γρ.βούτυρο πρόβειο
400 γρ.ζάχαρη
3 φλιτζ.του καφέ, κονιάκ
4 κρόκους αβγών
1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
500 γρ.αμύγδαλα ασπρισμένα και καβουρδισμένα
500γρ.ζάχαρη άχνη για το πασπάλισμα

Εκτέλεση

Σε ένα τηγάνι βάζετε τα αμύγδαλα και σε δυνατή φωτιά ψήνετε, μέχρι να καβουρδιστούν καλά.
Μόλις κρυώσουν λίγο, τα βάζετε στο μούλτι και τα κόβετε σε ότι μέγεθος θέλετε.
Τα αφήνετε στην άκρη, για λίγο.
Λιώνετε ελαφρά το βούτυρο, το βάζετε σε λεκάνη ρίχνετε την ζάχαρη και χτυπάτε πολύ καλά, με το μίξερ χειρός να ασπρίσει για 5 λεπτά περίπου.
Προσθέτετε τους κρόκους, το κονιάκ και ξαναχτυπάτε.
Ανακατεύετε το αλεύρι με το μπέικιν πάουντερ και ρίχνετε λίγο-λίγο στο μείγμα.
Τέλος ρίχνετε τα αμύγδαλα και με απαλές κινήσεις χωρίς να ζυμώνετε, ενώνετε όλα τα υλικά.
Πλάθετε σε ότι σχήμα θέλετε, ή απλώνετε ζύμη και κόβετε με κου- πάτ.
Βάζετε τους κουραμπιέδες σε ταψί με αντικολλητικό χαρτί και ψήνετε για 20 λεπτά στους 180 β σε προθερμασμένο φούρνο.
Όταν κρυώσουν εντελώς τους περνάτε από την άχνη.
Βάζετε σε ένα μπολ την άχνη και κυλάτε τους κουραμπιέδες λίγους κάθε φορά γύρω-γύρω.
Τους τοποθετείτε σε πιατέλα και τους αχνήζετε από πάνω όσο θέλετε.


Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design