Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

0 ΧΑΛΒΑΣ ΣΙΜΙΓΔΑΛΕΝΙΟΣ




ΧΑΛΒΑΣ ΣΙΜΙΓΔΑΛΕΝΙΟΣ ΜΕ ΛΑΔΙ

Ο χαλβάς ανέκαθεν μου άρεσε πάρα πολύ....
Με λάδι, με βούτυρο ή με γάλα ποσώς με ενδιέφερε....
Το πρόβλημα όμως, δεν ήταν ποτέ δικό μου....τα ΥΛΙΚΑ μου, το είχαν.....
Αυτό έκαναν και σήμερα ....μια μικρή ανταρσία...
Μόλις έβγαλα την ζάχαρη από το ντουλάπι κατάλαβαν πως το μενού είχε γλυκό....
- Μαμαζέλ γλυκάκι θα κάνετε;;;; με ρώτησε ο κύριος Σιμιγδάλης....
- Ουί μεσιέ ....του απάντησα... ΧΑΛΒΑ θα κάνω....
- Πολύ μου αρέσει.....και θα βάλετε και από εκείνο το ωραίο βουτυράκι που μοσχομυρίζει ;;;
- Σιγά μην βάλω και αβγά.... νηστίσιμο θα τον κάνω, με λαδάκι Κρητικό, με σταφίδες και ζάχαρη.
- Θα διαμαρτυρηθώ εντόνως ....θα μιλήσω με την ζάχαρη και τις σταφίδες ....
Άλλο και τούτο...καλά τα είχα στο ντουλάπι....
 Πρώτη φορά ο κύριος σιμιγδάλης μου έκανε τέτοια νούμερα.....
Όμως , όταν το λαδάκι πήρε θέση δίπλα στην κατσαρόλα που ήταν στην φωτιά του είπε κάτι στο αυτί χαμογελώντας....
Και όταν το λάδι έκαψε, ο κύριος σιμιγδάλης πήρε φόρα και έκανε ένα απίθανο μπλονζόμ....
Τα χέρια μου ανακάτευαν γρήγορα με την ξύλινη κουτάλα και άμα ήρθε η ώρα που έπεσε καυτό το σιρόπι ο μεσιέ έκανε χαρούμενος απλωτές...
Και όταν πια ετοιμάστηκε το γλυκό μου, το λαδάκι που ήταν λαλίστατο, μου είπε το μυστικό που δεν ήξερα: "πώς θα βγείς στην παραλία έτσι άσπρος που είσαι ;;....μπες μέσα στην κατσαρόλα και θα σου κάνω ένα χρώμα σαν του Λάκη Γαβαλά "....
Και μπήκε......

Αν θέλετε και σεις υλικά ηλιοκαμένα , κάντε Χαλβά....


Υλικά

2 ποτήρια του νερού σιμιγδάλι
1 ποτήρι του νερού ελαιόλαδο
3 ποτήρια του νερού ζάχαρη
5 ποτήρια του νερού νερό
1/2 ποτήρι του νερού σταφίδες ξανθές
5 γαρύφαλλα
2 ξυλάκια κανέλας
1 φλούδα λεμονιού

Εκτέλεση

Πρώτα κάνετε το σιρόπι.
Σε μια κατσαρόλα βάζετε το νερό με την ζάχαρη και τα μυρωδικά με το λεμόνι.
Απο την στιγμή που θα κοχλάσει μετράτε 7 λεπτά και μόλις περάσουν κατεβάζετε από την φωτιά και αφήνετε.

Σε άλλη κατσαρόλα βάζετε το λάδι να κάψει.
Μόλις καπνίσει ρίχνετε το σιμιγδάλι και το ανακατεύετε διαρκώς με ξύλινη κουτάλα.
Όταν το σιμιγδάλι αλλάξει χρώμα και καβουρδιστεί ρίχνετε τις σταφίδες.
Σιγά - σιγά ρίχνετε το σιρόπι αφού έχετε αφαιρέσει τα μυρωδικά.
Ανακατεύετε συνεχώς με την ξύλινη κουτάλα και χαμηλώνετε την φωτιά.
Όταν πήξει ο χαλβάς, κατεβάζετε από την φωτιά σκεπάζετε με πετσέτα και αφήνετε για λίγο να ηρεμήσει.
Κατόπιν, τον βάζετε σε φόρμα τον αφήνετε να κρυώσει και τον αναποδογυρίζετε με προσοχή σε πιατέλα.
Πασπαλίζετε με κανέλα ή κανελοζάχαρη.


Καλή επιτυχία

Katerina Malachia



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design