Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

0 ΣΑΛΑΤΑ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΜΑΥΡΟΙ




ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΜΑΥΡΟΙ ΣΑΛΑΤΑ

Οι μαύροι αυτοί γίγαντες ήρθαν στο σπίτι μου μετά από 'ενα ταξίδι στις Πρέσπες....
Και ευθύς - εξαρχής μου το ξεκαθάρισαν ....
- Εμείς μαντάμ σε σάλτσα δεν μπαίνουμε....
- Μπαααααα ....και που θέλετε να μπείτε ;;;
- Κάπου που να μην έχει πολλά ζουμιά , γιατί δεν μπορούμε να κολυμπήσουμε....
- Ααααα πολύ ωραία ....θα σας κάνω σαλάτα , με λίγα ζουμιά πολλά ζαρζαβατικά και μπόλικο αλατοπίπερο....τι λέτε μεσιέ;;;;
- Ουί μαντάμ, είπε ο αρχηγός τους και έτρεξαν να μπουν στην κατσαρόλα για να βράσουν πρώτα και να μαλακώσουν...
Και όταν ήταν έτοιμοι έπιασαν ψιλή κουβέντα με τα λαχανικά και εγώ ήξερα πως και τούτη την φορά τα υλικά μου που ήταν πρώτης τάξεως θα μου έκαναν το χατήρι....
Θα ήταν αμίλητα.......

Αν και σείς έχετε υλικά με άποψη , κάντε τα.....


 Υλικά

250 γρ.μαύρους γίγαντες
1/2 ματσάκι μαϊντανό
1/2 ματσάκι άνηθο
1/2 ματσάκι δυόσμο
1 μεγάλο καρότο
1 πιπεριά πράσινη
1 πιπεριά κόκκινη Φλωρίνης
1 κρεμμύδι μικρό ξερό
3 κρεμμυδάκια φρέσκα
Αλάτι, πιπέρι

Σος
1 φλιτ.του καφέ λάδι
1 φλιτ.του καφέ λεμόνι
1 φλιτ.του καφέ μπαλσάμικο
Τα χτυπάτε καλά στο μούλτι ή στο σέικερ

Εκτέλεση

Βράζετε τους γίγαντες με λίγο αλάτι μέχρι να μαλακώσουν*.
Τους σουρώνετε, τους ξεπλένετε και τους αφήνετε να κρυώσουν.
Ψιλοκόβετε όλα τα λαχανικά και τα βάζετε σε μπολ.
Ρίχνετε και τους γίγαντες και ανακατεύετε όλα τα υλικά.
Τα αλατοπιπερώνετε και τα περιλούετε με την σος.
Σκεπάζετε και τα βάζετε στο ψυγείο όπου τα φυλάτε μέχρι και 1 εβδομάδα.

 *Οι γίγαντες αν είναι φρέσκοι δεν χρειάζεται να τους μουλιάσετε πριν.
 Σε κανονική κατσαρόλα θέλουν 3 ώρες περίπου βράσιμο.
 Σε χύτρα ταχύτητας θέλουν περίπου 45 λεπτά.

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design