Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

0 ΜΥΔΟΠΙΛΑΦΟ


ΜΥΔΟΠΙΛΑΦΟ

Το ήξερα εγώ....
Αυτά τα όστρακα , που τα έλεγαν ΜΥΔΙΑ και σε κανένα δεν μιλούσαν εμένα θα μου έβγαζαν γλώσσα....
Μουστάκια είχαν, κλειστά ήταν, περίεργη ήμουν, άρχισα τις ερωτήσεις....
- Και από που είστε μεσιέ ;;; ρώτησα ένα ολοκάθαρο κλειστό μύδι....
- Από το Νεράκι ...
- Ααααα από τον Λουτρόπυργο ....εκεί πήγαινα μικρή τότε για μπάνιο....γείτονες λοιπόν....
Με κοίταξε θυμωμένος ο μεσιέ και μου λέει....
- Εγώ πάντως αχνιστός δεν ξαναγίνομαι....
- Μα δεν θα σας κάνω αχνιστά .... ΜΥΔΟΠΙΛΑΦΟ θα σας κάνω , με ωραία μυρωδικά και ρυζάκι ....
- Θα μου βάλετε και κρασάκι ;;;
- Είναι δυνατόν ;;; και κρασάκι και κύβο λαχανικών θα σας βάλω και θα σας πασπαλίσω με άνηθο να μοσχομυρίζετε....
- Εεεε τότε τι καθόσαστε μαντάμ και πιάνετε την κουβέντα ;;; αγοράστε μας επιτέλους ....
Τι να έκανα η γυναίκα ;;;
Γρήγορα - γρήγορα τα έβαλα στην σακούλα πριν το μετανοιώσουν, τα πήγα σπίτι μου, δεν ξαναμίλησαν, τα έτριψα στην πλατούλα τους και όταν γυαλισμένα τα έβαλα να κολυμπήσουν στο νερό, πήρα την κυρία Καρολίνα να της πω δυο κουβέντες....
Τι λέτε ;;; θα μου έβγαζε και αυτή γλώσσα ;;;

Αν έχετε όρεξη για κουβέντα, πάρτε Μύδια.....

Υλικά

2 κιλά μύδια
1 μεγάλο κρεμμύδι
1 σκελίδα σκόρδο
1/2 ματσάκι κρεμμυδάκια φρέσκα
2 φύλλα δάφνης
1 κουτ.του γλυκού ζάχαρη
1 κρασοπότηρο κρασί λευκό
2 φλυτζ.του τσαγιού ρύζι Καρολίνα
1 κύβο κοτόπουλου ή λαχανικών
1 λίτρο νερό ζεστό
2 λεμόνια ( χυμό και ξύσμα)
4 κουτ.της σούπας άνηθο φρέσκο
Αλάτι , πιπέρι
Λάδι

Εκτέλεση

Καθαρίζετε πολύ καλά τα μύδια από τα πετρώματα που είναι επάνω τους και από τα μούσια τους.
Τα ξεπλύνετε καλά και τα αφήνετε στην άκρη.
Ψιλοκόβετε το κρεμμύδι , το σκόρδο , τον άνηθο, τα φρέσκα κρεμμυδάκια.
Διαλύστε τον κύβο στο ζεστό νερό.
Από τα μύδια κρατάτε τα 15.
Τα υπόλοιπα τα βάζετε σε κατσαρόλα και τα αχνίζετε χωρίς νερό, μόνο με το ζουμί τους μέχρι να ανοίξουν.
Κατόπιν τα βγάζετε , όσα δεν άνοιξαν τα πετάτε και κρατάτε την ψίχα τους μόνο.
Σε φαρδιά κατσαρόλα, σωτάρετε σε λάδι το κρεμμύδι, το σκόρδο και τα φρέσκα κρεμμυδάκια.
Προσθέστε τα φύλλα δάφνης , αλάτι , πιπέρι , την ζάχαρη και αφήνετε να καραμελώσουν.
Τα σβήνετε με το κρασί και αφήνετε να εξατμιστεί το αλκοόλ και ρίχνετε την ψίχα μυδιών.
Προσθέστε το ρύζι και το νερό με τον κύβο.
Αφήνετε σε μέτρια φωτιά να βράσει για 20 λεπτά .
Πριν ετοιμαστεί ρίχνετε , τα 15 ολόκληρα μύδια, το ξύσμα λεμονιού και τον χυμό.
Μόλις ανοίξουν τα μύδια και το ρύζι είναι έτοιμο , αποσύρετε από την φωτιά , ρίχνετε λίγο λάδι και πασπαλίζετε με τον άνηθο.

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design