Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

0 ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΕ ΣΤΑΦΙΔΕΣ



ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΕ ΣΤΑΦΙΔΕΣ

Αλήθεια σας λέω....
Δεν τα είχα φανταστεί έτσι ....ούτε που μου πέρασε από το μυαλό κάτι τέτοιο....
Το μόνο που ήξερα , το έφτιαχνα πάντα , το έψηνα και έξω από την πόρτα ....
Να βάλω , δηλαδή, στο ταψί τις κόκκινες γυαλιστερές ντομάτες, τις πράσινες τροφαντές πιπεριές, κανένα κολοκύθι , κάνα δυό μελιτζάνες , να ρίξω δίπλα τις πατατούλες να τα φυλάνε μην γλυστρίσουν, λαδάκι και νεράκι να κολυμπήσουν και μέχρι εκεί ....
Και να , που σήμερα με το που ξεκίνησα το άδειασμα της ντομάτας, ακούω την φωνούλα της....
- Πάλι με τον ίδιο τρόπο θα μας κάνετε μαντάμ ;;;
- Τι εννοείτε μαμαζέλ ;;; ρωτάω με απορία ....
- Τόσα χρόνια , μαγειρεύετε τα γεμιστά σας με τον ίδιο τρόπο....ρυζάκι, μαϊντανό, δυόσμο, αλατοπίπερο...
Βάλτε και κάτι άλλο....δώστε χώρο στην φαντασία σας να μεγαλουργήσει....είστε μου φαίνεται εκτός εποχής...
Αυτό ήταν....δεν φτάνει που τόσα χρόνια την ακούω από τις κοτούλες, τα γουρουνάκια, τα μοσχαράκια, τα κουνελάκια , τις γαρίδες, τα ψαράκια όλα και τα ζαρζαβατικά, τα γλυκά και τα αλμυρά ήρθε και η ντομάτα να μου πει , ποιος ....η ντομάτα ότι είμαι εκτός εποχής και δεν μπορώ να εξελίξω τις συνταγές μου....
Γιατί , μπορεί να είμαι του περασμένου αιώνα , μπορεί  να φοράω γυαλιά πρεσβυωπίας αλλά ένα φαγητό ξέρω να το μαγειρέψω ....
- Για πέστε μου λοιπόν μαμαζέλ τι κάνω λάθος ;;;
- Σταφίδες βάζετε στα γεμιστά ;;;
- Χαλβά θα κάνω ;;;
- Βάλτε και θα δείτε....
Και εγώ που είμαι κορίτσι του σημερινού αιώνα και όλες τις αλλαγές τις παίζω στα δάχτυλα (του ενός χεριού), μόλις έφτασα στο καβούρδισμα των υλικών έριξα και μια χούφτα σταφίδες κορινθιακές, που τις είχαμε μπόλικες ....και για να πω την αλήθεια ....
Η ντομάτα είχε δίκιο ....

Υλικά

Για 10 μέτρια κομμάτια
300 γρ ρύζι Καρολίνα
1 μεγάλο κρεμμύδι
1 φλυτζ. του τσαγιού μαϊντανό
4 κουτ.της σούπας δυόσμο
1 κουτ.της σούπας ρίγανη
2 σκελίδες σκόρδο
1 ποτήρι χυμό ντομάτας
Αλάτι , πιπέρι
Λάδι
2 μεγάλες πατάτες

Εκτέλεση

Αδειάζετε τις ντομάτες, τις πιπεριές και ότι άλλο και τα τοποθετείτε στο ταψί.
Τρίβετε τις ντομάτες και κρατάτε τον χυμό.
Σε ένα μπολ ανακατεύετε όλα τα υλικά μαζί, ρίχνετε τον χυμό ντομάτας και κρατάτε λίγο .
Γεμίζετε τα λαχανικά , βάζετε γύρω γύρω τις πατάτες περιχύνετε με τον υπόλοιπο χυμό και λίγο νερό, ρίχνετε λάδι και λίγο αλάτι και ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 190 β.για 1 1/2 ώρα περίπου ή μέχρι να ψηθούν καλά .

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design