Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

0 ΚΟΤΟΠΙΤΑ




ΚΟΤΟΠΙΤΑ

Κατ' αρχάς η κότα αυτή δεν ήταν χωριάτικη...
Δεν ήταν από αυτές που τριγυρίζουν ολημερίς στους αγρούς και στα χωράφια και κουτσομπολεύουν τις άλλες κοτούλες....τις γειτόνισσες δηλαδή....
Αυτή η κοτούλα δεν είχε την τύχη να την κάνει ο Ευγένιος Τριβιζάς διήγημα....
Ούτε ξέρω, για να είμαι ειλικρινής, από που ήταν και από που κρατούσε ή σκούφια της....
Μου την έφερε στο σπίτι, ο αντρούλης μου μια ωραία μέρα, μου την άφησε στον πάγκο και έφυγε....
Την ξετύλιξα μην σκάσει στο χαρτί, την κοίταξα καλά - καλά και την χάιδεψα να την ηρεμήσω.....
- Πώς είστε μαντάμ ;; της λέω.....
- Τι ;; μιλάτε ;; με ρωτάει απορημένη...
- Δεν είμαι και μουγγή....
- Εννοώ , μιλάτε στις κοτούλες ;;;
- Και στις κοτούλες και στα αρνάκια και στα μοσχαράκια και σε όλα τα ζαρζαβατικά επίσης...από μικρή έχω αυτή την συνήθεια....και αν δεν σας ενοχλεί μπορείτε να μου πείτε την ιστορία σας....
- Ααααα μάλιστα....εγώ λοιπόν κατάγομαι από ένα χωριό της Πίνδου, ωραίο μέρος και ένας θεός ξέρει πως ήρθα μέχρι εδώ... τώρα βρίσκομαι στο φιλόξενο σπίτι σας....αλλά κρυώνω ....κρυώνω πολύ...
- Μην ανησυχείς ....θα σε πλύνω, θα σε σκουπίσω και μετά θα σε τυλίξω με ωραίο φύλλο να μην κρυώνεις....
- Μόνη μου θα είμαι ;;; φοβάμαι...
- Όχι ....θα έχεις παρέα κρεμμυδάκι, πιπεριές, τυράκι, αλατοπίπερο και μανιτάρια....
- Μου αρέσει και το μπούκοβο ....θα μου βάλετε;;;
- Και μένα μου αρέσει, της λέω....της κλείνω το μάτι και πιάνω γρήγορα το ταψί.....

Αν σας αρέσουν οι περίεργες κοτούλες, εξηγήστε τους να καταλάβουν τι θα γίνουν.....

Υλικά

1 ολόκληρο κοτόπουλο
4 πιπεριές κέρατο
3 πιπεριές Φλωρίνης
1 πακέτο μανιτάρια φρέσκα
1 κουτ.του γλυκού μπούκοβο
1 κρεμμύδι ξερό
1 φλιτζ.του τσαγιού γραβιέρα Κρήτης
1 φλιτζ.του τσαγιού ρεγγάτο
200γρ κρέμα γάλακτος
1 πακέτο φύλλα χωριάτικα
Αλάτι , πιπέρι
Λάδι

Εκτέλεση

Βράζουμε πολύ καλά το κοτόπουλο.
Όταν κρυώσει λίγο το ξεψαχνίζουμε από τα κόκαλα σε μικρά κομμάτια.
Σε τηγάνι βάζουμε λάδι και όταν κάψει ρίχνουμε το ψιλοκομμένο κρεμμύδι να γυαλίσει.
Προσθέτουμε τις πιπεριές κομμένες ροδέλες.
Βάζουμε ψιλοκομμένα τα μανιτάρια και το κοτόπουλο.
Ρίχνουμε το μπούκοβο, αλάτι , πιπέρι και τα σοτάρουμε για 5 λεπτά περίπου.
Τα κατεβάζουμε από την φωτιά ρίχνουμε τα τυριά, την κρέμα γάλακτος και αφήνουμε να κρυώσουν.

Σε ένα ταψί που το έχουμε αλείψει με λάδι τοποθετούμε τα μισά φύλλα αφού τα λαδώσουμε πολύ καλά ένα- ένα.
Ρίχνουμε την γέμιση , την στρώνουμε καλά και από πάνω βάζουμε τα άλλα μισά φύλλα, λαδώνοντάς τα και αυτά πολύ καλά
Χαράζουμε την πίτα, την λαδώνουμε ελαφρά και την ραντίζουμε με λίγο νερό.
Την ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 1 ώρα περίπου στους 200 β.


Καλή επιτυχία

Katerina Malachia




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design