Σάββατο 24 Μαρτίου 2018

0 ΜΗΛΟΠΙΤΑΚΙΑ







ΜΗΛΟΠΙΤΑΚΙΑ

Ο Μένιος , ο ωραίος μανάβης της λαϊκής μας αγοράς είχε στον πάγκο του τα καλύτερα μήλα....
Κάθε φορά που πέρναγα από μπροστά του , μου σφύριζαν με νόημα να σταματήσω....
Και να , που σήμερα δεν μπόρεσα να το αποφύγω μιας και ένα ολοστρόγγυλο , γυαλιστερό και κιτρινοπράσινο μήλο έπεσε μπροστά στα πόδια μου....
Έσκυψα να το πιάσω.....
- Χτυπήσατε μεσιέ ;;; του λέω...
- Όχι , μαντάμ....είμαι δυνατό αγόρι εγώ...
- Και ποιο είναι το ονοματάκι σας περικαλώ;;;;
- Τζόνα με λένε , από το Τζόναθαν....
Αυτό ήταν... το έβαλα με προσοχή στον πάγκο, έκλεισα το μάτι στα υπόλοιπα , μου χαμογέλασαν με νόημα αυτά και ο Μένιος το ωραίο αγόρι μου έβαλε στην σακούλα 4 κιλά Τζόνας και 2 κιλά μπανάνες....
Καθόλου δεν δυσανασχέτησα γιατί στο μυαλό μου, ήρθε μια ιδέα....
Φτάνοντας στο σπίτι, όλα ξεκαθάρισαν...
Όταν τα άφησα στον πάγκο, τα χάιδεψα και τους μίλησα καθαρά για τις προθέσεις μου....
- Θα σας κάνω γλυκό.....
- Δεν θέλουμε ...μου λένε όλα μαζί....
Άντε πάλι από την αρχή...πάντα αντιδραστικά τα υλικά μου έχουν άποψη και θέση.....
- Μα γιατί κύριε Τζόνα ;;; λέω στο δικό μου...
Θα σας καθαρίσω ωραία-ωραία, θα σας πασπαλίσω με ζάχαρη και μετά θα σας τυλίξω με μια ωραία ζύμη να μην κρυώνετε ...
- Θα μας βάλετε και κανελίτσα ;;; είμαστε πολύ φίλοι και έχουμε πολλά να πούμε...
- Και σταφίδες και καρύδια , άμα θέτε....
- Θέλουμε , θέλουμε... φώναξαν όλα μαζί
Και εγώ έτρεξα να πείσω την κανέλα που τώρα τελευταία μου κάνει πολλά νούμερα.....

Αν έχετε και σεις ωραίο μανάβη , πάρτε μήλα Τζόνας και κάντε τα ότι θέλετε....

Υλικά

Ζύμη
500 γρ.αλεύρι γ.ο.χ
1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
1 ποτήρι του νερού καλαμποκέλαιο
1 ποτήρι του κρασιού , κρασί λευκό

Σε μπολ ρίχνετε το αλεύρι, το μπέικιν πάουντερ το λάδι και το κρασί.
Ζυμώνετε ελαφρά και αφήνετε να ξεκουραστεί για μισή ώρα σκεπασμένη σε ζεστό μέρος.

Γέμιση
2 μεγάλα μήλα
3 κουτ.της σούπας ζάχαρη
2 κουτ.της σούπας φρυγανιά τριμμένη
1/2 φλιτζ.του τσαγιού σταφίδες
1/2 φλιτζ.του καρύδια
1 κουτ.της σούπας κανέλα
Ζάχαρη άχνη

Εκτέλεση

Καθαρίζετε τα μήλα και τα τρίβετε στον τρίφτη.
Τα βάζετε σε μπολ και ρίχνετε μέσα τα καρύδια ψιλοκομμένα , τις σταφίδες, την κανέλα , την φρυγανιά και την ζάχαρη.
Παίρνετε τότε την ζύμη, κόβετε σε μπαλάκια ,τα ανοίγετε στην παλάμη σας και βάζετε στο κέντρο 1κουταλιά από την γέμιση.
Κλείνετε σε μισοφέγγαρο και τοποθετείτε σε ταψί με αντικολλητικό χαρτί.
Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο για 20 λεπτά, στους 180 β μέχρι να ροδοκοκκινίσουν.
Όταν κρυώσουν ρίχνετε από πάνω ζάχαρη άχνη.


Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design