Κυριακή 15 Απριλίου 2018

0 ΟΜΕΛΕΤΑ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ


ΟΜΕΛΕΤΑ με πατατούλες

Η κυρία κοτούλα καθόταν έξω από το κοτέτσι της στρουμπουλή και προβληματισμένη...
Τα παιδιά της , τα αβγουλάκια της δηλαδή , ήταν ήσυχα και αμίλητα στα κρεβατάκια τους...
Κατέφθασα όμως εγώ και όλα άλλαξαν...
- Μπονζούρ μαντάμ ...της λέω...
- Πάλι εσείς εδώ ;; τι θέτε ;;
- Ήρθα να πάρω τα παιδάκια σας να τα πάω εκδρομή...
- Ναι... σαν την άλλη φορά που τα πήρατε και τα βάψατε ολοκόκκινα , τα μωρά μου ...
- Όμως είδατε πως το διασκέδασαν ;; τσούγκριζαν μεταξύ τους και έσκαγαν στα γέλια ...γιαυτό σας λέω, δώστε τα μου και ξέρω εγώ...
Έξυνε το κεφάλι της σαν κάτι ανθρώπους που κάνουν τους έξυπνους και ξύνουν την κεφάλα τους μπας και κατεβάσουν ώριμες ιδέες ...
- Άντε , με πείσατε πάλι ....
Και εγώ που είμαι οργανωτικό κορίτσι σφύριξα στα αβγουλάκια να ετοιμαστούν να με ακολουθήσουν ...
Τα ολάσπρα και στρουμπουλά μωρά της κοτούλας , με την σύμφωνη γνώμη της μαμάς τους ήρθαν στο σπίτι μου ευθύς και χωρίς δεύτερη κουβέντα ...
Όταν είδαν τις πατάτες καθαρισμένες, τις χαιρέτισαν ευγενικά και πήραν θέση στον πάγκο μου ...
Και μόλις τους ανακοίνωσα τις προθέσεις μου , πως θα τα κάνω ομελέτα παρέα με πατατούλες , δεν μου ξαναμίλησαν ...
Μόνο τότε που το ζεστό λάδι τους χάιδευε την πλατούλα τους ήταν απόλυτα ευχαριστημένα ...

Υλικά

1 κιλό πατάτες
5 αβγά
1 φλυτ.του καφέ γάλα
Αλάτι, πιπέρι
Λάδι
Τυρί τριμμένο

Εκτέλεση

Καθαρίζετε , πλένετε και ψιλοκόβετε τις πατάτες.
Τις τηγανίζετε ελαφρά και τις βγάζετε σε πιατέλα.
Χτυπάτε τα αβγά πολύ καλά και προσθέστε το γάλα και το αλατοπίπερο.
Αφαιρείτε το λάδι από το τηγάνι και χαμηλώνετε την φωτιά στο 2.
Ρίχνετε ελάχιστο λάδι στο τηγάνι και βάζετε το 1/3 από τα αβγά στον πάτο.
Το απλώνετε να πάει παντού και επάνω βάζετε τις πατάτες απλωμένες καλά.
Ρίχνετε επάνω το υπόλοιπο μείγμα , το αφήνετε 1 λεπτό και μετά βάζετε το καπάκι του τηγανιού ή μια πιατέλα κα γυρνάτε προσεκτικά την ομελέτα.
Ψήνετε για 2 λεπτά, γυρνάτε τα ακριανά μέρη προς τα μέσα και αποσύρετε από την φωτιά.
Βάζετε με μεγάλη σπάτουλα σε πιατέλα και ρίχνετε επάνω τυρί και φρεσκοτριμμένο πιπέρι.

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design