Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

0 ΠΙΤΑ ΜΕ ΣΟΥΤΖΟΥΚΙ




💜ΠΙΤΑ ΜΕ ΣΟΥΤΖΟΥΚΙ💜

Δεν πρόλαβα να ανοίξω το ψυγείο μου και άκουσα μουρμούρα μεγάλη...
Τα υλικά μου είχαν όρεξη...
- Τι συμβαίνει μαντάμ ;; ρωτάω την γραβιέρα Κρήτης...
- Αααα μη με ρωτάτε εμένα ... εγώ κάθομαι ήσυχη - ήσυχη στο ράφι μου και κάνω κομπλέν...
- Θα μου πείτε εσείς μίστερ ;; ρώτησα το ζαμπόν...
- Εγώ , βλέπω μουντιάλ , μου απάντησε ...
Και πριν προλάβω να μάθω προς τι όλη αυτή η μουρμούρα ήρθε από το κάτω ράφι το σουτζούκι και στάθηκε μπροστά μου στητό και καμαρωτό ...
- Εεεε λοιπόν μαντάμ , εγώ μουρμουράω από το πρωί που ξύπνησα ...ήθελα να ήξερα , τι με φέρατε εδώ και με έχετε ξεχάσει ...όλο τα τυροζαμπόνια βουτάτε και φεύγετε ...τα αβγά , τα βουτύρατα και τα μανιτάρια όλο βόλτες πάνε ...δεν είμαι νόστιμος εγώ ;; δεν είμαι πικάντικος ;; εξάλλου χοντρός είμαι , όχι κοντός...
- Με πληγώσατε τώρα μεσιέ , γιαυτό θα σας πάρω από το χέρι να πάμε άτα - βόλτα ...
- Αλήθεια μαντάμ ;; απόρησε ...
 -Λέω εγώ ποτέ ψέμματα στα υλικά μου ;; θα σε βάλω ανάσκελα σε ένα ωραίο κρεβατάκι με ντοματούλες τριγύρω και για να μην μου κρυώσεις από τα ζουμάκια θα σου ρίξω από πάνω ένα λεπτό σεντονάκι από τυρί να ζεσταθείς χοντρούλη μου...
- Αααχχ ναι γιατί είμαι κρυουλιάρης ...
Και εγώ που είμαι έξυπνο και προνοητικό κορίτσι, του έριξα από πάνω και το σκέπασα με ένα παπλωματάκι από σφολιάτα ...καλού - κακού...

Υλικά

350γρ.σουτζούκι πικάντικο
1 κρεμμύδι μέτριο
4 μεγάλες ντομάτες
400γρ.τυρί κασέρι
2 φύλλα σφολιάτας
1 αβγό
1 κουτ.της σούπας Βιτάμ
Αλάτι , πιπέρι
Λάδι

Εκτέλεση

Κόβετε το σουτζούκι λεπτές φέτες.
Ψιλοκόβετε το κρεμμύδι.
Σε ένα τηγάνι με λίγο λάδι σοτάρετε το κρεμμύδι και μετά ρίχνετε τις φέτες σουτζουκιού.
Κόβετε τις ντομάτες λεπτές φέτες και τις στίβετε καλά να μην έχουν ζουμιά και τις αλατοπιπερώνετε ...
Τρίψτε το τυρί στον τρίφτη.
Αλείψτε το πυρέξ με το βιτάμ και απλώστε το ένα φύλλο σφολιάτας αφού το τρυπήσετε με ένα πηρούνι σε πολλά σημεία .
Στρώστε τις φέτες σουτζούκι , το κρεμμύδι , επάνω τις ντομάτες και το τυρί.
Γυρίζετε το φύλλο που εξέχει προς τα μέσα.
Επάνω  τοποθετείτε το άλλο φύλλο, το κόβετε σε κομμάτια και αλείφετε με το αβγό.
Τρυπάτε με οδοντογλυφίδα και ψήστε σε προθερμασμένο φούρνο για 45 λεπτά στους 180 β.

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design