Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

0 ΑΚΟΥΜΙΑ





    ΑΚΟΥΜΙΑ

Όταν άνοιξα το ντουλάπι μου , κοίταξα τα υλικά μου με χαμόγελο και αυτά με δυσπιστία ...
- Λοιπόν ... σήμερα καλά μου παιδάκια , έχω μια πολύ ωραία ιδέα για σας...
- Ωχ ... απάντησαν όλα μαζί ...
- Γιαυτό και καθότι είμαι βιαστική , παρακαλώ τα ρύζια να κάνουν ένα βήμα μπροστά ...
- Να δεις, είπε η κυρία Φαρίνα , ότι θα κάνει τίποτα ντολμάδες πάλι και θα τρέχει ...
- Μπα , είπαν τα μακαρόνια , σούπα θα κάνει γιατί φυσάει την μύτη της ...κρυωμένη θα είναι ...
- Όχι , είπε ο τόνος, πιλάφι θα κάνει και θα με βάλει πάλι δίπλα να ξαπλώσω ανάσκελα ...
- Είπα εγώ καλά μου παιδάκια , ότι θα κάνω φαγητό;; γλυκό θα κάνω και μάλιστα γρήγορα ...
- Πάλι ρυζόγαλο θα κάνετε μαντάμ ;;; είπαν όλα μαζί...
- Σιγά μην κάνω και ρυζόπιτα ... θα κάνω κάτι , που το κάνω σε γάμους αν δεν έχετε αντίρρηση ...
- Πέστε μας μαντάμ γιατί είμαστε περίεργα ...
- Ακούμια τα λένε να σας χαρώ ...γιαυτό, την κυρία που την λένε Γλασέ να έρθει μαζί μου ...
Και η κυρία που την λέγανε Γλασέ ήρθε σε μένα , ντροπαλή και χαμηλοβλεπούσα ...
Την πήρα στα χέρια μου και της είπα γλυκά πως θα την βάλλω σε ζεστό νεράκι να κολυμπήσει , να απλωθεί και μόλις κάνει το μπανάκι της θα την στεγνώσουν οι φίλοι της που θα της κάνουν παρέα ...
Και όταν πιούνε το ουζάκι , ούτε που θα καταλάβουν πως θα πηδάνε χαρούμενα στο ζεστό λάδι  ...

Υλικά

1 κιλό αλεύρι
2 φακελάκια μαγιά
1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
1 κουταλιά αλάτι
1 κουταλιά ζάχαρη
11/2 φλιτζ.του τσαγιού ρύζι γλασέ βρασμένο
1/2 φλιτζ.του τσαγιού χυμό πορτοκαλιού
1/2 φλιτζ.του τσαγιού λάδι
1/2 φλιτζ.του τσαγιού ούζο
2 1/2 φλιτζ.του τσαγιού νερό ζεστό
Ζάχαρη άχνη ή μέλι
Τριμμένο καρύδι

Εκτέλεση

Βράζετε πρώτα μισό φλιτζάνι ρύζι γλασέ σε μπόλικο νερό μέχρι να γίνει λαπάς, παίρνετε το 1 1/2  φλιτζάνι ρύζι και το κρατάτε ζεστό.
Σε μια λεκάνη βάζετε το αλεύρι την μαγιά την ζάχαρη και το μπέικιν πάουντερ.
Ανακατεύετε καλά και ρίχνετε το μισό νερό.
Ρίχνετε το βρασμένο ρύζι και ανακατεύετε.
Κατόπιν ρίχνετε όλα τα υπόλοιπα υλικά και το νερό .
Ανακατεύετε πολύ καλά να γίνει ένας σφιχτός χυλός που τον αφήνετε για 2 ώρες να φουσκώσει.
Σε τηγάνι βάζετε πολύ λάδι και όταν κάψει καλά παίρνετε με κουτάλι της σούπας υλικό και τηγανίζετε και από τις δύο μεριές.
Βγάζετε με πιρούνι και ακουμπάτε σε απορροφητικό χαρτί να φύγουν τα πολλά λάδια.
Από πάνω ρίχνετε ζάχαρη άχνη ή μέλι και καρύδι.

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design