Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

0 ΠΑΤΑΤΕΣ Ο ΓΚΡΑΤΕΝ




💟ΠΑΤΑΤΕΣ Ο ΓΚΡΑΤΕΝ💟

Όταν είμαι χαρούμενη φτιάχνω πίτες...
Όταν στεναχωριέμαι τις τρώω ...
Και όταν δεν είμαι τίποτε από αυτά τα δύο φτιάχνω ό,τι νάνε για να περνάει η ώρα μου ...
Έτσι , για να μην πλήττω , έτρεξα γρήγορα στο ψυγείο...
- Λοιπόν, καλά μου παιδάκια θα χρειαστώ τυρί να το πάρω αγκαζέ να πάμε βόλτα...
Η φέτα πετάχτηκε από την άρμη της και κόντεψε να μου βγάλει το μάτι ...
- Εγω , εγώ μαντάμ...κοιτάξτε με , πόσο άσπρη είμαι ...
- Είπα πως θέλω να κάνω τυρόπιτα ;; βαριέμαι να ανοίξω φύλλο σήμερα ...
Το τυρί Φιλαδέλφειας γύρισε και κοίταξε με νόημα το γκούντα που χάιδευε το ζαμπόν...
- Να δεις που η μαντάμ θα κάνει τσιζκέικ ... το ξέρω εγώ ...το βλέπω στο μάτι της ...γυαλίζει ...
- Ελάτε τώρα , είπε ο ανθότυρος... μακαρονάδα μου μυρίζει από ώρα...
- Χάσατε μανάρια μου ... σήμερα θα χρειαστώ ένα κασέρι πολύμηνης ωρίμανσης παρακαλώ ...
- Άλλο και τούτο , πετάχτηκε το ένταμ ...έχουμε τέτοιο εδώ πέρα ;;
- Έχουμε , έχουμε ακούστηκε από το πάνω ράφι το κασέρι και κάνοντας ένα μπλονζόν βρέθηκε μπροστά στα χέρια μου ...
- Λοιπόν μεσιέ , είπα ...είστε για μια μακρυνή βόλτα μέχρι τον πάγκο μου ;;
- Ουί μαντάμ ... ξέρετε τι αδυναμία σας έχω ...
Και έτσι το πήρα στοργικά στα χεράκια μου , το ακούμπησα αργά στον πάγκο μου , το έγδυσα από το πλαστικό κοστουμάκι του και το ρώτησα αν θέλει κάτι άλλο από εμένα...
- Θέλω να μου ξήσετε την πλατούλα μου , γιατί με φαγουρίζει ... όμως σιγά , γιατί γαργαλιέμαι ...
 Και το έξυσα , και το έτριψα και το έβαλα να αγκαλιάσει στοργικά τις πατατούλες που είχαν ξαπλώσει ανάσκελα και περίμεναν υπομονετικά ...

Υλικά

1 κιλό πατάτες
300 γρ. κασέρι
200 γρ.γκούντα
2 σκελίδες σκόρδο
7 φέτες μπέικον
500ml γάλα
200ml κρέμα γάλακτος
3 αβγά
1 κουτ. βούτυρο για να αλείψετε το ταψί
Αλάτι , πιπέρι

Εκτέλεση

Καθαρίστε τις πατάτες και βράστε τις σε μπόλικο αλατισμένο νερό.
Πριν λιώσουν , τις βγάζετε, τις στραγγίζετε και τις κόβετε σε μικρά κομμάτια ή φέτες.
Ανακατέψτε το γάλα με την κρέμα γάλακτος και τα αβγά καλά χτυπημένα.
Περνάτε τα τυριά από τον τρίφτη.
Ψιλοκόψτε το μπέικον και το σκόρδο.
Τα σοτάρετε σε τηγάνι για λίγα λεπτά.
Σε ένα πυρέξ αλείψετε το βούτυρο και τοποθετείτε τις μισές πατάτες, αλατοπιπερώνετε και ρίχνετε το μισό τυρί, το μπέικον και το σκόρδο.
Στρώνετε καλά και βάζετε τις υπόλοιπες πατάτες, το μείγμα γάλακτος και το υπόλοιπο τυρί.
Σκεπάζετε με αλουμινόχαρτο και ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο για 30 λεπτά στους 180 β.
Μετά ξεσκεπάσετε και ψήνετε για άλλα  20λεπτά μέχρι να ροδοκοκκινίσει.

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design