Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

0 ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ







Ο αναποφάσιστος κύριος Γίγαντας

Και τι κάνουμε εμείς που μας αρέσουν οι βόλτες και πάμε στις μαγευτικές Πρέσπες;;;
Θαυμάζουμε το εκπληκτικό τοπίο με την απαράμιλλη φυσική ομορφιά και κάνουμε συνέχεια..ααααα !!!!! 
 Στεκόμαστε στο "τριεθνές" και σχολιάζουμε ασταμάτητα τους γείτονες....
Διασχίζουμε την λίμνη πάνω στο ξύλινο διάδρομο των 750 μ.τρεκλίζοντας άμα φυσάει....
Προσκυνάμε στον ναό του Αγίου Αχίλλειου, άμα φτάσουμε και κάνουμε τον σταυρό μας...
.Γυρίζουμε πίσω και κρατιόμαστε από την κουπαστή, μην μας πάρει ο αέρας της λίμνης....
Θαυμάζουμε τους ψαράδες που έχουν πιάσει ψάρια πάνω από 8 κιλά και μόνο οι Θεσσαλονικείς γνωρίζουν ότι τα λένε "γριβάδια"....
Ξαναπατάμε το χώμα και παζαρεύουμε με τους παραγωγούς φασολιών την πραμάτεια τους.....
Εκεί στάθηκα εγώ....πήγαινα και ερχόμουν να δω όλες τις ποικιλίες....και όταν αποφάσισα να αγοράσω φασόλια πήρα απ' όλα...και μικρά και μεγάλα...
Τα φασόλια δεν ήταν από τα φαγητά που τα έτρωγα πολύ συχνά....να μην πω ποτέ....
Αλλά οι Γίγαντες ήταν άλλο πράγμα....όμορφοι, μεγάλοι, κάτασπροι....τους πήρα....
Μπήκαν που λέτε στο αυτοκίνητο και από τις ΠΡΕΣΠΕΣ βρέθηκαν στο σπίτι μου....
Όταν αποφάσισα να τους πάρω μία συνέντευξη, για το πώς θα ήθελαν να τους ντύσω ΌΛΟΙ ήταν σκεφτικοί...
Κανείς τους δεν μίλαγε...
- Τι συμβαίνει μεσιέ ;;;λέω σε κάποιον...
- Αφήστε μαντάμ....ο φίλος μου από δω και μου δείχνει ένα ομορφόπαιδο, ψηλό παιδί, γίγαντα σωστό....
- Τι ;; δεν του αρέσει το κολύμπι στο ντοματόζουμο;;
- Οχιιιιιι....ήταν ερωτευμένος με ένα πολύ καλό κορίτσι από την Ορεστιάδα, την Σέμελη....μικρή, πολύ νόστιμη, άντεχε στις αρρώστιες και δεν ήταν γενετικά τροποποιημένη....
- Και για αυτό σκάει ;;; λέω γελώντας ....έχω ένα πολύ καλό κορίτσι εγώ να του συστήσω..Ηρώ, το λένε και είναι από την Άρτα..πολύ νόστιμη και αυτή ....να εδώ την έχω, δίπλα μου...
Ο αναποφάσιστος κύριος γίγαντας, ξεδιπλώθηκε και επιτέλους μίλησε....
- Προτιμώ να κολυμπήσω στο ντοματόζουμο....Και κολύμπησε.....

Αν σας αρέσουν οι γίγαντες φερθείτε τους με τακτ γιατί είναι πολύ αισθηματίες...

Υλικά

500 γρ.φασόλια γίγαντες
2 ποτήρια του νερού ντοματοχυμό
1/2 φλιτζάνι του τσαγιού λάδι
1 φλιτζάνι του τσαγιού άνηθο
1 μεγάλο κρεμμύδι
Αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση

Μουλιάζετε τα φασόλια εάν δεν είναι φρέσκα.
Αν είναι φρέσκα τα βράζετε κατευθείαν.
Αν τα βράσετε σε χύτρα ταχύτητας θέλουν 45-50 λεπ.
Τα βάζετε πρώτα με λίγο νερό, τα ξαφρίζετε, τα ξεπλένετε και μετά τα βάζετε με μπόλικο νερό λίγο αλάτι να βράσουν για τα 45 λ.
Τα σουρώνετε και κρατάτε 1 φλιτζάνι ζουμί.
Σε ένα ταψί ρίχνετε τα φασόλια. Ψιλοκόβετε τον άνηθο, το κρεμμύδι και τα ρίχνετε μέσα.
Ρίχνετε το ζουμί τους, τον ντοματοχυμό, το λάδι και το αλατοπίπερο.
Ανακατεύετε ελαφρά και ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο για 40 λ.περίπου στους 200β.

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design