Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

0 ΠΑΤΑΤΕΣ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ





ΠΑΤΑΤΕΣ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ

Οι ωραίες μακρόστενες πατάτες από την Θήβα, με κοίταξαν περίεργα όταν έπιασα την σακούλα....
- Τι συμβαίνει μαντάμ ;; που πάμε πρωινιάτικα ;;;
- Θα σας πάω στον πάγκο γιατί έχω ωραία σχέδια για σας κυρίες μου....
- Δεν πιστεύω να μας τηγανίσετε ....δεν τα μπορούμε τα πολλά λάδια...
- Όχι ..δεν θα σας τηγανίσω...θα σας βάλω με ωραία ντοματούλα στο πυρέξ να κολυμπήσετε...
- Τι ;;; μόνες μας ;;;δεν πάμε πουθενά....
- Άντε πάλι από την αρχή....ρε κορίτσια , θα έχετε παρέα πιπεριές και αλατοπίπερο ....δεν σας κάνει ;;;
- Σκορδάκι θα έχει ;; γιατί πολύ μας αρέσει....
- Επειδή σήμερα είμαι στις καλές μου, θα σας βάλω ότι μου ζητήσετε....
Αυτό ήταν ....τα κορίτσια φόρεσαν τα μαγιό τους και μία - μία πήδαγαν για κολύμπι...
Και επειδή κρύωσαν λίγο άναψα και τον φούρνο να ζεσταθούν λιγάκι....

Αν έχετε και σεις επιλεκτικές πατάτες βάλτε τις σε ντομάτα να κολυμπήσουν...

Υλικά

1 κιλό πατάτες
1 μεγάλη πιπεριά
3 σκελίδες σκόρδο
1 ποτήρι ντοματοχυμό
1 ποτήρι νερό ζεστό
Αλάτι , πιπέρι
1 κρασοπότηρο λάδι

Εκτέλεση

Καθαρίζετε , πλένετε και κόβετε τις πατάτες .
Κόβετε τις πιπεριές κύβους.
Ψιλοκόβετε το σκόρδο.
Σε πυρέξ βάζετε τις πατάτες, τις πιπεριές, το σκόρδο και αλατοπιπερώνετε.
Τις σκεπάζετε με τον ντοματοχυμό και το νερό, ρίχνετε το λάδι και βάζετε σε προθερμασμένο φούρνο.
Ψήνετε στους 180 β.για 1 ώρα περίπου ή μέχρι να ψηθούν οι πατάτες και μείνουν με την σάλτσα τους.

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design