Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

0 ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΣΕΞΙ


      
            🐣ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΣΕΞΙ 🐣

Επειδή οι ήσυχες συνταγές δεν είναι το φόρτε μου, είπα να κάνω κάτι τολμηρό ...
Έτσι πήγα να δω τι έχει το ψυγείο μου , να ανακατέψω τα υλικά μου , να κάνω φασαρία ...
- Μπόνζουρ ...τους είπα σε άπταιστα Γαλλικά..
- Ωχ ...μου απάντησαν αυτά...
- Λοιπόν, τους λέω...σήμερα θέλω να φτιάξω μια πικάντικη συνταγή ...γιαυτό μπείτε σε σειρά και πέστε μου ποιος ή ποια είναι πιο σέξι ...
- Εγώ , εγώ πετάχτηκε πρώτη η γαρίδα ...μόλις γδυθώ από τα σκληρά μου ρούχα μου πιάνουν το κεφαλάκι μου και μου δίνουν ρουφηχτά φιλάκια ...δεν είμαι σέξι ;;
- Δεν είμαι σέξι εγώ , είπε το αρνάκι , που πιάνουν τα παϊδάκια μου και τα γλείφουν με τις ώρες ;;
- Σιγά το πράμα , είπε το γουρουνάκι...έχετε δει πως γλυκοκοιτάζουν τις παντσέτες μου με τις καμπύλες και το λιπάκι ;;; ουρές κάνουν...
Το κουνελάκι από δίπλα σκεφτόταν πως είναι δυνατόν να γεννάει τόσο συχνά αν δεν ήταν πολύ σέξι ...
Και μόνο το κοτόπουλο δεν μίλαγε ...
- Λοιπόν αποφάσισα ...για μένα σήμερα το πιο ελκυστικό  είναι το στήθος κοτόπουλου με διαφορά ... είναι λευκό , στητό και όταν βγάλει το μπλουζάκι του είναι απίστευτα τρυφερό ...
Το στήθος κοτόπουλου καθόταν ξαπλωμένο νωχελικά και ήταν παραδόξως αμίλητο...
Ήξερε πως θα του φερθώ πολύ ευγενικά...
Θα του έβγαζα το μπλουζάκι του απαλά , αυτό θα κοίταζε αλλού , καθότι ντροπαλό και μετά θα το τύλιγα για να μην είναι γυμνό με μια άσπρη πετσετούλα από αλευρότυρο...ειδική ύφανση για λευκά στήθη κοτόπουλου ...
Είχε βέβαια τις ενστάσεις του αλλά όταν μύρισε την παρμεζάνα ήταν αδύνατον να το συγκρατήσω...
Έπεσε στην αγκαλιά της και αυτή το σκέπασε με γλύκα και με νόημα ...

Αν έχετε και εσείς τρυφερό στήθος κοτόπουλο τυλίξτε το διότι ντρέπεται ...

Υλικά ( για το κοτόπουλο)

2 στήθη από κοτόπουλο
300 γρ.κρέμα γάλακτος
2 λιαστές ντομάτες
250 γρ.φρέσκα μανιτάρια κομμένα φέτες
1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 σκελίδα σκόρδο
1 κουτ.της σούπας εστραγκόν ή θυμάρι
3 κουτ.της σούπας ξύδι μπαλσαμικό
1 κουτ.της σούπας μέλι
4 κουτ.της σούπας λάδι
Αλάτι , πιπέρι 

Για το πανάρισμα του κοτόπουλου

Αλάτι , πιπέρι , ρίγανη
1φλυτζ. του τσαγιού αλεύρι γ.ο.χ.
1 φλυτζ.του τσαγιού παρμεζάνα

Υλικά (για το ρύζι )

300 γρ.ρύζι μπασμάτι
1 μέτριο κρεμμύδι σε φέτες
250 γρ.μανιτάρια κομμένα σε φέτες
1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένο
1 κουτ.της σούπας εστραγκόν
1 κουτ.της σούπας βούτυρο αγελάδας
Αλάτι , πιπέρι
3 κουτ.της σούπας λάδι


Εκτέλεση

Σε ένα μπολ βάζετε το αλεύρι, την παρμεζάνα , αλάτι , πιπέρι , την ρίγανη και πανάρετε το κοτόπουλο αφού προηγουμένως το κόψετε σε λωρίδες.
Σε βαθύ τηγάνι ρίχνετε το λάδι και μόλις κάψει , σωτάρετε το παναρισμένο κοτόπουλο.
Όταν πάρει χρώμα και από τις δύο μεριές το βγάζετε σε πιατέλα και στο ίδιο λάδι βάζετε το κρεμμύδι να ξανθίσει το σκόρδο, τα μανιτάρια να πάρουν χρώμα, το ξύδι, το μέλι, το εστραγκόν και την λιαστή ντομάτα.
Ψήνετε για 5 λεπτά και μετά ρίχνετε το κοτόπουλο και ψήνετε για άλλα 5 λεπτά.
Τέλος ρίχνετε και την κρέμα γάλακτος ψήνετε μέχρι να δέσει ή σάλτσα και αποσύρετε από την φωτιά.
Σε μια κατσαρόλα με μπόλικο αλατισμένο νερό χλιαρό ρίχνετε το ρύζι.
Όταν κοχλάσει το νερό, μετράτε 10 λεπτά και αποσύρετε από την φωτιά.
Σουρώνετε το ρύζι και το κρατάτε ζεστό.
Σε τηγάνι βάζετε το λάδι να κάψει , ρίχνετε το κρεμμύδι και μόλις ξανθίσει προσθέστε τα μανιτάρια, το σκόρδο, το εστραγκόν και μόλις καραμελώσουν ρίχνετε το βούτυρο.
Εκεί μέσα προσθέστε το ρύζι, ανακατέψτε καλά και ρίχνετε αλατοπίπερο.
Σε βαθιά πιατέλα βάζετε κάτω το πιλάφι και από πάνω απλώνετε το κοτόπουλο με την υπέροχη σάλτσα του.
Μπορείτε να πασπαλίσετε με παρμεζάνα.
                           

                               💝💝💝💝💝

Μία συνταγή του Άκη Πετρετζίκη που την είδα ένα Σάββατο και την έκανα την Κυριακή.
Μου πήρε 50 λεπτά ... φαίνεται μπελαλίδικη αλλά είναι απίστευτα νόστιμη και σέξι...

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design