Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

0 ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΣΠΡΗ ΣΑΛΤΣΑ



💘ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΜΕ ΆΣΠΡΗ ΣΑΛΤΣΑ💘

Οι φωνές ακούστηκαν από το ντουλάπι ...
Πολλά τρόφιμα εκεί , γινόταν χαμός ,έτρεξα να δω σαν περίεργο κορίτσι που είμαι ...
Τα μακαρόνια Νο 6 φώναζαν δυνατά ...
- Βγάλτε με από δω μέσα μαντάμ ...
- Δεν καταλαβαίνω, γιατί κάνετε τόση φασαρία μεσιέ... δεν λυπάστε την κυρία Φαρίνα και την δεσποινίδα Καρολίνα που κοιμούνται ακόμα ;;
- Δεν μπορώ άλλο ανάσκελα ...κουράστηκα, τόσες μέρες εδώ μέσα μόνος μου ...
- Και τι θέτε να κάνω εγώ ;;
- Να με βγάλετε έξω, να με τρίψετε λίγο στην πλατούλα μου και να με κάνετε μπάνιο σε ζεστό νερό ...
- Αααα δεν είναι κακή ιδέα ...θα κάνετε μακροβούτια και μετά σας έχω μια έκπληξη...
- Μου αρέσουν οι εκπλήξεις...
- Λέω να σας παντρέψω με το μοσχαράκι το κοκκινιστό που πολύ ταιριάζετε ...
- Δεν θέλω να παντρευτώ ...
- Εεε τότε θα σας αρραβωνιάσω με την σαλτσούλα του κυρίου Σολωμού που είναι πολύ νόστιμη...
- Δεν τα πάω καλά με τους αρραβώνες ...
- Και τι θέλετε περικαλώ ;;
- Εμένα μαντάμ μου αρέσουν οι ελεύθερες σχέσεις... να με αγκαλιάζουν απαλά και νόστιμα υλικά ... να με σκεπάζουν με αγάπη και να με ζεσταίνουν... και εγώ να ξεδιπλώνομαι και να δέχομαι τα φιλιά τους ..
Και εγώ που είμαι ένα κορίτσι γεμάτο κατανόηση , μόλις έκαναν το μπάνιο τους τα σκέπασα με μια άσπρη σάλτσα να αγκαλιαστούν να μην κρυώσουν...

Αν έχετε μακαρόνια με άποψη κάντε τα έτσι ...

Υλικά

1 πακέτο μακαρόνια Νο6
300 γρ.κρέμα γάλακτος
150 γρ. μπέικον
100 γρ.παρμεζάνα ή κεφαλοτύρι
2 κουτ.της σούπας λάδι
Αλάτι , πιπέρι

Εκτέλεση

Βράζετε σε μπόλικο αλατισμένο νερό τα μακαρόνια.
Τα σουρώνετε και τα διατηρείτε ζεστά.
Σε ένα τηγάνι, βάζετε το λάδι και τσιγαρίζετε το ψιλοκομμένο μπέικον.
Ρίχνετε την κρέμα γάλακτος, το φρεσκοτριμμένο πιπέρι και μόλις δέσει ελαφρά προσθέστε και το τριμμένο τυρί.

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design