Δευτέρα 13 Αυγούστου 2018

0 ΒΙΔΕΣ ΜΕ ΣΑΛΤΣΑ ΝΤΟΜΑΤΑΣ



Μου έστριψαν οι βίδες ...
Αλλά τους έρριξα από πάνω λίγη ντοματούλα με κρεμμυδάκι και σκόρδο σωταρισμένα σε λαδάκι Κρητικό  να μην γκρινιάζουνε , τους έτριψα και ανθότυρο ξερό να μοσχομυρίσουνε έβαλα το πιάτο με την ρίγα την χρυσή στο τραπέζι και πήγα να πάρω το πηρούνι ...
- Που πάτε μαντάμ ;;; μου είπαν...
- Να πάρω το πηρούνι μου να φάω ...
- Και πότε θα μας βγάλετε φωτογραφία μαντάμ ;; μετά το φαΐ ;; κάντε γρήγορα γιατί το Instagram περιμένει ...
Και εγώ που είμαι ένα κορίτσι που κάνω ΠΑΝΤΑ ότι μου λένε, μπορούσα να αρνηθώ ;; Ζαμέ ...
Πήρα το τάμπλετ μου και έπιασα δουλειά ...

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design