Δευτέρα 13 Αυγούστου 2018

0 ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ



 💛ΜΕΛΙΤΖΑΝΟΠΑΤΑΤΕΣ 💛
( Με ντομάτα , μαϊντανό και φέτα )

Ήρθαν στρουμπουλές και ωραίες από το περιβόλι του κυρ - Νίκου και στρογγυλοκάθησαν στον πάγκο της κουζίνας μου οι πατατούλες ...
Τις κοίταζα και έξυνα το κεφάλι μου όπως κάνω πάντα όταν δεν ξέρω τι μου γίνετε ...
Αυτές έβγαλαν ένα αναστεναγμό και έπιασαν κουβέντα στο αλάτι που ήταν δίπλα τους ...
- Τι έχει η μαντάμ ;; ρώτησαν...
- Ααα δεν ξέρω εγώ ...απάντησε το αλάτι και δεν ξαναμίλησε μέχρι να του δώσω σήμα ...
- Λοιπόν , έχω μια ωραία ιδέα για σας , είπα ...
- Ωχ ... έκαναν μερικές ...πάλι με αβγά μας βλέπω ...
- Όχι ...απάντησα λακωνικά ...
- Τί ;; θα μας βράσετε όπως την άλλη φορά και χοροπηδάγαμε μια ώρα στο καυτό νερό;;
- Πατατοσαλάτα κάνω μόνο τον χειμώνα ...
- Εμείς πάντως με κοτόπουλο στο φούρνο δεν ξαναμπαίνουμε είπαν μερικές... διότι ο κύριος αυτός απλώνει τις φτερούγες του, μας αγκαλιάζει και μας φιλάει με πάθος ...δεν ξεκολλάει όλη την ώρα από πάνω μας ...
- Δεν έχω όρεξη για κρέας ...απάντησα...
- Να δεις , είπε κάποια , σε τίποτα γεμιστά θα μας βάλει γύρω - γύρω , να φυλάμε τις ντομάτες και τις πιπεριές μην φύγουν από το ταψί ...άλλη όρεξη δεν είχαμε ...
- Ρυζάκι , είχα χθες ...
- Επιτέλους μαντάμ , τι θα μας κάνετε ;; σκάσαμε ...
- Πρώτα - πρώτα θα σας περάσω από το τηγάνι , με λάδι μπόλικο , να πάρετε χρώμα γιατί είστε πολύ άσπρες ...
Και , κοιτάξτε τι σας έχω ...είπα χαμογελώντας και έβγαλα από το ψυγείο δύο μεγάλες μελιτζάνες ...
- Σας τόπα εγώ , δεν σας τόπα ;;; πετάχτηκε μια στρουμπουλή πατάτα ...μουσακά θα μας κάνει ...
- Πάλι μουσακά ;; πριν δέκα μέρες είχα , είπα χαμογελώντας....
Και επειδή , όσο έξυπνες και αν είναι οι πατάτες μου δεν θα έβρισκαν τι κατέβασε η γκλάβα μου , μάζεψα όλα τα υλικά μου , έβγαλα τον μεγάλο νταβά μου και έπιασα δουλειά ...
Μόνο όταν οι μελιτζάνες δυσανασχέτησαν που κάθονταν στο μπολ μόνες τους, έδωσα σήμα στο αλάτι να τις αγκαλιάσει ...ελαφρά και όσο έπρεπε ...

Υλικά

2 μεγάλες μελιτζάνες φλάσκες
1 κιλό πατάτες
1 μεγάλο κρεμμύδι
1 κούπα μαϊντανό
2 σκελίδες σκόρδο
1 ποτήρι του νερού ντοματοχυμό
1 κουτ.της σούπας πελτέ
1 ποτήρι νερό ζεστό
Αλάτι , πιπέρι
Λάδι
100 γρ.τυρί φέτα ή ανθότυρο

Εκτέλεση

Καθαρίζετε , πλένετε και κόβετε τις πατάτες ροδέλες.
Καθαρίζετε , πλένετε και κόβετε τις μελιτζάνες ροδέλες και μετά στην μέση .
Τις αλατίζετε και μετά από λίγο τις στίβετε.
Σε καυτό λάδι τηγανίζετε πρώτα τις πατάτες και μετά τις μελιτζάνες και τις βάζετε σε τρυπητό.
Σε φαρδύ νταβά σωτάρετε το ψιλοκομμένο κρεμμύδι με λίγο λάδι και όταν ξανθίσει ρίχνετε και το σκόρδο.
Προσθέστε τον ντοματοχυμό, τον πελτέ αραιωμένο στο ζεστό νερό , ρίξτε το αλατοπίπερο και αφήστε να σιγοβράζει για λίγα λεπτά.
Βάζετε τις τηγανητές πατάτες και μελιτζάνες με προσοχή μέσα στην σάλτσα , κουνάτε τον νταβά χωρίς να ανακατεύετε, ρίχνετε τον μαϊντανό και κλείνετε την φωτιά εντελώς .
Προσθέστε το τυρί σε μικρά κομματάκια .

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design