Τρίτη 14 Αυγούστου 2018

0 ΚΟΚΟΡΑΣ ΚΡΑΣΑΤΟΣ


🐓ΚΟΚΟΡΑΣ  ΚΡΑΣΑΤΟΣ 🐔

Ήρθε στο σπίτι μου γυαλιστερός και κορδωμένος όπως αρμόζει στο τέλειο αρσενικό ...
ΚΟΚΟΡΑΣ με τα όλα του ...όμορφος και λιγομίλητος ...
Τον εναπόθεσα στον πάγκο της κουζίνας μου και τον κοίταξα στα μάτια ...
- Πώς είστε μεσιέ ;; τον ρώτησα ...
- Μπα ;; θα ασχοληθείτε και με του λόγου μου τώρα ;; μου απάντησε με βλοσυρό ύφος ...
Τόσο καιρό, τα μοσχαράκια , τα γουρουνάκια , οι κοτούλες, τα κουνελάκια και τα αρνάκια ήταν στο επίκεντρο της προσοχής σας...εγώ που ήμουν ;;
- Ελάτε τώρα ... του απάντησα χαμογελώντας ...
Δεν σας άφηνα εγώ , να τριγυρνάτε καμαρωτός με το κόκκινο λυρί σας στο χωράφι μου ;;
Να βολτάρετε ολημερίς με τις στρουμπουλές κοτούλες πέρα - δώθε και το βράδυ να τις αγκαλιάζετε στοργικά και να κουρνιάζετε στο κοτέτσι σας ;;
Να μας ξυπνάτε από τα άγρια χαράματα ( 5 το πρωί) και κατά τις 4.30 το απόγευμα να μην βάζετε γλώσσα μέσα λες και το κάνετε επίτηδες να μας σπάτε τα νεύρα ;;
- Μα αυτή είναι η δουλειά μας μαντάμ ... και για να έχουμε καλό ρώτημα τώρα τι θέλετε ;;
- Θα ήθελα , αν δεν έχετε αντίρρηση , να αγκαλιάσετε με στοργή τις χοντρές πατατούλες και να τους πείτε πόσο σας αρέσει να είστε δίπλα τους ...
- Έχω άλλη επιλογή ;; μου είπε ξεψυχισμένα...
- ΟΧΙ , διότι ΕΔΩ , κάνω κουμάντο ΕΓΩ ...
- Πολύ ωραία ...δέχομαι...
Και σαν τέλειο αρσενικό που σέβεται τον εαυτό του έγινε ωραιότατος κρασάτος με Μαρουβά ...

Υλικά

1 ολόκληρος κόκορας
1 μεγάλο κρεμμύδι
11/2 ποτήρι του νερού κρασί
2 σκελίδες σκόρδο
2 φύλλα δάφνη
1 κουτ.της σούπας πελτέ
1 ποτήρι του νερού ντοματοχυμό
1 ξυλάκι κανέλα
5 μπαχάρια
Αλάτι , πιπέρι
1 ποτήρι του κρασιού λάδι
Αλεύρι , καπνιστή πάπρικα
Πατάτες

Εκτέλεση

Πλένετε καλά και σκουπίζετε τον κόκορα.
Τον κόβετε μερίδες, τον περνάτε από αλεύρι με πάπρικα και τον αφήνετε.
Σε τηγάνι βαθύ βάζετε λάδι να κάψει καλά.
Τηγανίζετε τα κομμάτια και τα βγάζετε σε πιατέλα.
Στο ίδιο λάδι ρίχνετε το ψιλοκομμένο κρεμμύδι και μόλις ξανθίσει προσθέστε το σκόρδο και τις μερίδες του κόκορα να σωταριστούν μαζί.
Κατόπιν τα σβήνετε με το κρασί και όταν εξατμιστεί το αλκοόλ, ρίχνετε τον ντοματοχυμό, τον πελτέ, τα μπαχαρικά, το αλατοπίπερο και το λάδι.
Χαμηλώνετε την φωτιά , σκεπάζετε και ψήνετε για μια ώρα περίπου ακόμη ή μέχρι να μαλακώσει το κρέας.
Όταν ετοιμαστεί ο κόκορας καθαρίζετε τις πατάτες,τις χοντροκόβετε και τις τηγανίζετε σε μπόλικο λάδι.

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design