Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020

0 ΠΛΑΣΤΟΣ








💟 ΠΛΑΣΤΟΣ 💟

- Μαντάμ που πάτε ;;
Το καλαμποκάλευρο μου έβαλε την φωνή...
- Όπου θέλω ... απάντησα και χωρίς περιστροφές άρχισα να ψάχνω το ντουλάπι μου ...
- Δεν γίνεται αυτό μαντάμ ... περνάτε και φεύγετε ...
- Τι ;; με παρακολουθείτε ;;
- Μα δεν σας προλαβαίνω...έρχεστε σαν σίφουνας , ανακατεύετε τα ντουλάπια , αρπάζετε τα αλεύρια , τις ζάχαρες ,τα γάλατα , τα μακαρόνια και γίνεστε καπνός να πούμε ...
- Τα ρύζια τα ξεχάσατε μεσιέ ...
- Ναι ...και τα πιπέρια και τα μοσχοκάρφια ... και μένω εγώ εδώ , σημασία δεν μου δίνετε και περιμένω ένας θεός ξέρει τι ...
- Θα σας κάνω κάτι , αλλά μην το πείτε στην κυρία φαρίνα γιατί θα παρεξηγηθεί ...
- Μπα ...όταν την παίρνετε αγκαλιά και την ρίχνετε στην λεκάνη λέω τίποτα εγώ ;;
Όταν την κάνετε πίτες, κουλούρια , μπεσαμέλες μίλησα εγώ ποτέ ;; εεε;;
- Έχετε δίκιο ...γιαυτό σηκωθείτε , ντυθείτε να πάμε μια βολτίτσα να σας χαρώ ...
- Μόνοι μας θα είμαστε ;;
- Όοοοοχι ...θα σφυρίξω στα κρεμμυδάκια και στο σπανάκι να έρθουν μαζί μας ...
- Είναι καλό τώρα αυτό ;;
- Είναι γιατί το λέω ΕΓΩ ... και ήρθαν ...

ΥΛΙΚΑ

Για την γέμιση

1 κιλό σπανάκι
2 πράσα
4 φρέσκα κρεμμυδάκια
1/2 ματσάκι άνηθο
1 μεγάλο ξερό κρεμμύδι
2 αβγά
1/2 ποτήρι λάδι
250 γρ.τυρί φέτα
1 φλιτζ.του καφέ ρύζι Καρολίνα
Αλάτι , πιπέρι

Για τον χυλό

2 1/2 φλιτζ.του τσαγιού νερό
1 φλιτζ.του τσαγιού λάδι
3 φλιτζ.του τσαγιού καλαμποκάλευρο
1 φλιτζ.του τσαγιού αλεύρι γ.ο.χ.
250γρ.γιαούρτι
Αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση

Πλένετε πολύ καλά το σπανάκι, τα φρέσκα κρεμμυδάκια , τα πράσα, τον άνηθο και χωρίς πολλά νερά τα κόβετε σε μια λεκάνη.
Ψιλοκόβετε το ξερό κρεμμύδι.
Σε τηγάνι βάζετε το μισό λάδι και τσιγαρίζετε το κρεμμύδι.
Ρίχνετε και τα υλικά της λεκάνης και τα αχνίζετε για 5 λεπτά , όλα μαζί.
Τα αποσύρετε από την φωτιά και όταν κρυώσουν, ρίχνετε το ρύζι, το υπόλοιπο λάδι , το τυρί κομματάκια μικρά ,τα αβγά χτυπημένα και αλατοπίπερο.
Ανακατεύετε καλά και αφήνετε στην άκρη.

Ετοιμάζετε τον χυλό

Σε ένα μπολ, ρίχνετε το νερό , το λάδι , το γιαούρτι και το αλατοπίπερο.
Προσθέστε τα αλεύρια και ανακατεύετε καλά .
Σε ένα λαδωμένο ταψί ρίχνετε το μισό χυλό κάτω , τον ισιώνετε καλά , ρίχνετε την γέμιση και αφού αραιώσετε τον υπόλοιπο χυλό με λίγο νερό τον ρίχνετε από πάνω να καλύψει την γέμιση.
Ραντίζετε με λίγο λάδι και ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180β.για 1ώρα περίπου.

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design