Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020

0 ΣΤΡΙΦΤΑΡΙΑ ΜΕ ΤΥΡΙ











💖ΣΤΡΙΦΤΑΡΙΑ ΜΕ ΤΥΡΙ💖

Άνοιξα το ψυγείο αργά ...
Έξυσα το κεφάλι μου και δεν ήξερα τι να πιάσω ...
Οι φωνές από μέσα , ήταν χαρούμενες ...
- Μπονζούρ μαντάμ ...μου είπαν όλα ...
- Μπονζούρ και του λόγου σας ...
- Τι θα μας κάνετε σήμερα ;;
- Αααα δεν ξέρω ... είπα και έξυσα ξανά το κεφάλι μου , μπας και μου κατέβει καμιά ιδέα , απ' αυτές που με κάνουν μοναδική ...
- Αλμυρό ή γλυκό θέτε ;; μου είπαν μερικά ανυπόμονα ...
- Λοιπόν ...είπα με στόμφο ...η κυρία που είναι λευκή , αλμυρή και κατάγεται από το Λιδωρίκι να κάνει ένα βήμα μπροστά περικαλώ πολύ ...
- Αλμυρό θα κάνει πετάχτηκε το ζαμπόν με καμάρι από το πρώτο ράφι ...σας τόπα , δεν σας τόπα ;;
Και η κυρία που ήταν κάτασπρη και από καλή οικογένεια ήρθε μπροστά μου ...
- Πως είστε μαντάμ Φέτα ;;
- Αγχωμένη , διότι δεν ξέρω τι με περιμένει με σας που έχω μπλέξει...
- Ααααα θα δείτε ...θα σας πάρω απ' εδώ μαζί με δύο αβγά να πάμε βόλτα μέχρι τον πάγκο μου ...μετά , για να μην μου κρυώσετε θα σας τυλίξω με ωραίο φύλλο και μετά θα σας ζεστάνω στον φούρνο...
- Μπορώ να αρνηθώ ;;
- ΌΧΙ...
- Εεεε τότε πάμε...είπε στα αβγά ...

Υλικά (για τα φύλλα)

1κιλό αλεύρι σκληρό
1φλυτζ.του καφέ λάδι
3 κουτ.της σούπας ξύδι
Αλάτι
Νερό ζεστό τόσο, ώστε να γίνει μια ζύμη μαλακή τόσο που να μην κολλάει στα χέρια σας.

Σε μια λεκάνη ρίχνετε όλα τα υλικά και σιγά - σιγά το ζεστό νερό.
Ζυμώνετε πολύ καλά , κόβετε σε 11 κομμάτια και τα αφήνετε για 40 λ.περίπου σκεπασμένα με πετσέτα να ξεκουραστούν.

Υλικά ( για την γέμιση )

500 γρ.τυρί φέτα
200 γρ.γιαούρτι στραγγιστό
2 αβγά
1 φλυτζ.του καφέ λάδι
Αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση

Όταν το ζυμάρι ετοιμαστεί ανοίγετε τα φύλλα.
Σε κάθε φύλλο ραντίζετε λίγο λάδι , βάζετε 2 - 3 κουτ.της σούπας γέμιση , κάνετε ρολό και στρίβετε σαν σαλιγκάρι.
Αν τα τηγανίσετε θα πρέπει το λάδι να κάψει.
Αν τα ψήσετε , τα βάζετε σε ταψί με αντικολλητικό χαρτί , βάζετε επάνω σε κάθε στριφτάρι 2 κουτ.λάδι και ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200β.για
40 λεπτά περίπου.

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design