Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020

0 ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ ΤΗΓΑΝΗΤΑ









💖ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ ΤΗΓΑΝΗΤΑ💖

Η κυρία Μπύρα καθόταν ξαπλωμένη ανάσκελα στο ράφι του ψυγείου μου ...
Δίπλα της ήταν οι κόκα κόλες και κουτσομπόλευαν την σαγκρία που τελευταίως πολύ την εκτιμούσα ...
Χάϊδεψα τα ζαρζαβατικά μου, χαιρέτησα τα τυροζαμπόνια μου και έκλεισα το μάτι στα γιαούρτια μου ( 2% λιπαρά παρακαλώ ) ...
- Μαμαζέλ για γκέλ μπουρντά ...είπα στην μπύρα ...
- Είστε καλά μαντάμ ;; εσείς ούτε το καλοκαίρι δεν πίνετε μπυρίτσα , θα το κάνετε τώρα ;;
- Είπα εγώ πως θα πιω;; απάντησα ...
- Τότενες τι θέτε ;;
- Να σας γνωρίσω σε κάτι φίλους μου , να τα πείτε από κοντά και άμα λάχει να σφιχταγκαλιαστείτε ...
Σκεφτική την είδα , μα σαν το ξανασκέφτηκε κύλησε στο χέρι μου , μου κρύωσε την παλάμη μου και την εναπόθεσα στον πάγκο μου ...
- Και ποιοι είναι οι φίλοι σας μαντάμ ;; με ρωτά ...
- Τα κολοκυθάκια και το αλεύρι ...απάντησα...
- Θα πιούνε μπύρα ;;απόρησε ...
- Όχι ...εσύ , θα αφρίσεις από την χαρά σου και αυτά θα κολυμπήσουν ...και έτσι μεθυσμένα , ούτε που θα πάρουν είδηση ότι θα ροδοκοκκινήσουν στο ζεστό λαδάκι του τηγανιού ...
Και αφού ετοιμάστηκαν ήπια και μια μπυρίτσα ...

Υλικά

2 μέτρια κολοκύθια
2 φλυτζ.του τσαγιού αλεύρι
1 κουτ.του γλυκού μπέικιν πάουντερ
1 κουτάκι μπύρα
1/2 φλυτζ.του τσαγιού νερό
2 κουτ.της σούπας λάδι
Αλάτι , ρίγανη
Λάδι για τηγάνισμα

Εκτέλεση

Σε ένα μπολ ρίχνετε το αλεύρι, το μπέϊκιν, την μπύρα , το λάδι , το νερό και χτυπάτε καλά με το σύρμα.
Ρίχνετε την ρίγανη , το αλάτι , ξαναχτυπάτε και βάζετε το μείγμα σκεπασμένο στο ψυγείο για 1ώρα.
Πλένετε , καθαρίζετε και κόβετε λεπτές φέτες τα κολοκυθάκια , τα αλατίζετε και τα αφήνετε , 30 λεπτά περίπου ,να βγάλουν τα ζουμιά τους.
Τα στίβετε καλά και τα βάζετε λίγα λίγα στο κουρκούτι που το έχετε βγάλει από το ψυγείο.
Τα παίρνετε με το κουτάλι ένα, ένα και τα τηγανίζετε σε καυτό λάδι μέχρι να ροδοκοκκινήσουν.
Τα βγάζετε και τα ακουμπάτε σε πιατέλα με χαρτί απορροφητικό .

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design