Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

0 ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ ΣΚΟΡΔΑΛΙΑ





 Ο KYΡΙΟΣ ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ

Τα νερά της Ισλανδίας ήταν κρύα αλλά αυτό δεν πείραζε καθόλου τον νεαρό μας μπακαλιάρο....
Όλη μέρα γυρνούσε με τους φίλους του σε μεγάλα βάθη και όλοι μαζί έτρωγαν ωραίους μεζέδες...
Καταγόταν από το μεγάλο σόι των Γαδιδών και ήταν έξυπνος και μορφωμένος....
Έτσι, μεγάλωσε και έγινε τροφαντός και γυαλιστερός, όμορφος πολύ , έτοιμος για παντρειά....
Του είχε μπει στο μάτι μία ωραία Μπελούγκα από το σπάνιο σόι των Οξύρρυγχων που οι φίλες της την φώναζαν χαϊδευτικά Ούσο - Ούσο....
Όμως το ειδύλλιο δεν πήγε καλά ....την κοπελιά την έκλεψαν κάτι Ρώσοι ψαράδες και ο δικός μας, ένα βράδυ που έκλαιγε ανάσκελα στο νερό δεν είδε το αλιευτικό των Ισλανδών και μέχρι να πει κύμινο, βρέθηκε στο καράβι να κάνει ηλιοθεραπεία...
Σαν να μην έφτανε αυτό την άλλη μέρα του έριξαν και αλάτι στην πληγή και τον έκαναν παστό....
Σε αυτή την κατάσταση τον βρήκα εγώ και τον πήρα σπίτι μου να τον φιλοξενήσω....
Και αυτός που ΔΕΝ ήταν λιγομίλητος άρχισε να μου λέει την ιστορία του....
Πώς η αγαπημένη του είχε γίνει ένα ωραιότατο χαβιάρι και πανάκριβο και πώς αυτός δεν ήθελε πια την ζωή του....
Τι να κάνω τώρα εγώ;;
- Μη στεναχωριέσαι, του λέω....μαζί μου μην φοβάσαι τίποτα , διότι εγώ αγαπώ τους κατατρεγμένους....θα σε βάλω στο νερό να κολυμπήσεις για μια μέρα , θα σου φτιάξω ένα ωραίο κουρκούτι να σου κάνω μασάζ και όταν είσαι έτοιμος θα μπεις στο τηγάνι....
- Αλήθεια μου λέτε μαντάμ;;; μου λέει με απορία...
- Λέω ποτέ ψέμματα στα υλικά μου;;
- Απ' ότι ξέρω όχι...μου απαντά....
Έτσι λοιπόν, ο μπακαλιάρος μου πήρε τον δρόμο για την λεκάνη με το νερό και εγώ για το κρεβάτι μου...
Και όταν ξύπνησα την άλλη μέρα, είχε φουσκώσει από την χαρά του και μου έδειχνε το κουρκούτι....

Αν σας αρέσει ο μπακαλιάρος, μην το σκέφτεστε.....

Υλικά

1 φύλλο μπακαλιάρο παστό χωρίς κόκκαλο

Τον τινάζετε από το αλάτι , τον κόβετε μικρά κομμάτια και τον βάζετε σε λεκάνη με νερό για 24 ώρες.
Αλλάζετε το νερό τρεις φορές και την επόμενη μέρα βγάζετε το δέρμα του και στίβετε καλά τα κομμάτια.
Σε αυτή την φάση μπαίνει στην κατάψυξη.
Για να τον τηγανίσετε πρέπει να κάνετε κουρκούτι.

Υλικά

200 γρ. αλεύρι γ.ο.χ
1 κουτάκι μπύρα
Αλάτι , λίγο νερό

Ανακατεύετε καλά να γίνει ένας πηχτός χυλός.
Οι ποσότητες είναι ενδεικτικές για 20 περίπου κομμάτια . Αν δεν φτάσει φτιάχνετε λίγο ακόμη ενώ αν περισσέψει γίνεται ωραίες τηγανίτες.
Ρίχνετε μέσα στον χυλό 5- 6 κομμάτια καλά στημένα και με ένα κουτάλι παίρνετε ένα κάθε φορά και τα ρίχνετε στο τηγάνι, που το λάδι πρέπει να είναι καυτό και πολύ.
Αφήνετε να ροδοκοκκινίσουν από την μια μεριά και τα γυρίζετε από την άλλη μεριά.
Όταν τηγανιστούν τα κομμάτια, τα βγάζετε με 2 πιρούνια και τα βάζετε σε πιατέλα με χαρτί κουζίνας να απορροφήσουν τα πολλά λάδια.
Κατόπιν τα βάζετε εκεί που θα τα σερβίρετε.

Ο Μπακαλιάρος είναι φίλος με την σκορδαλιά.

Υλικά

1 φακελάκι πουρέ πατάτας
1 ποτήρι του νερού λάδι
1 ποτήρι νερό ζεστό
6- 7 σκελίδες σκόρδο
1 φλυτζανάκι του καφέ ξύδι
Αλάτι

Εκτέλεση

Λιώνετε το σκόρδο με λίγο λάδι στο μούλτι.
Ανακατεύετε σε μπολ τον πουρέ με το νερό σιγά -σιγά να γίνει ένα μείγμα σκληρό .
Ρίχνετε το σκόρδο και εναλλάξ το λάδι με το ξύδι.
Αλατίζετε και χτυπάτε το μείγμα με το σύρμα να γίνει λείο και όσο το θέλετε υδαρές.
Αν βγει σφιχτό διορθώνετε με λάδι-ξύδι.
Διατηρείτε στο ψυγείο πάνω από μήνα.

Καλή επιτυχία 

Κατερίνα Μαλαχία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design